Olen
näemmä hyvin laiska kirjoittamaan blogia. Aikaa on vierähtänyt taas vaikka
kuinka.
Mihinkäs
sitä jäätiinkään. Tosiaan, tammikuun puolivälissä palasin pitkän joululoman
jälkeen takasin Kölniin. Opintojen alku sujui varsin leppoisasti. Vain viikko
lastentautien kurssin harjoittelua ja siihen päälle saksan tunnit. Kerrankin
oli aikaa lukea tentteihin, joita oli tammikuussa vain kolme.
Koska
koulu oli niin leppoisaa, ehdin käydä Frankfurtissa (Main) ja Freiburgissa
moikkaamassa kavereita. Frankfurtissa olin ollut aiemminkin, joten tiesin, mitä
odottaa: pilvenpiirtäjiä ja pieni vanhakaupunki.
![]() |
| Frankfurt am Main pilvenpiirtäjän katolta tarkasteltuna. |
Freiburgista olin kuullut pelkkää hyvää ja paikka täytti odotukset.
Nätti keskiaikainen keskusta ilman henkilöautoliikennettä, kattava
pyörätieverkosto, vuoria ympärillä... Taidan olla enemmän pien- kuin
suurkaupunki-ihminen.

No comments:
Post a Comment